Călătorește oriunde, fără să faci măcar un pas.

Termeni și condiții

ATOTIE SRL
Mediaș, str. Bastionului, nr. 3, jud. Sibiu
Banca Transilvania
Cont IBAN: RO19 BTRL RONC RT05 1027 1501
J32/1465/2019
41417774
tel: 0745384638

Conţinut şi Drepturi de Autor

Numele site-ului www.atotie.ro şi însemnele grafice afişate aici sunt mărci înregistrate ce aparţin ATOTIE SRL şi nu pot fi folosite sau copiate fară acordul scris al proprietarului.

Conţinutul site-ului www.atotie.ro (texte, imagini, elemente de grafică web, elemente grafice, scripturi etc.) este proprietatea ATOTIE SRL şi a partenerilor şi furnizorilor acestuia, fiind protejat de Legea drepturilor de autor şi de alte legi privind dreptul de proprietate intelectuală.


Comanda

Clienții pot comanda produse de pe www.atotie.ro cu ajutorul Coșului de Cumpărături, prin e-mail sau telefon. Comanda se consideră valabilă numai după ce atotie.ro confirmă Clientului, prin e-mail/telefon posibilitatea onorării acesteia.

Clienții pot plasa comenzi și fără a deschide un cont (de persoană fizică sau persoană juridică) pe atotie.ro

Clientul poate anula comanda prin e-mail sau telefonic, în aceeasi zi în care a fost plasată, până la ora 16:00. Comanda nu mai poate fi anulată după ce a fost primită prin email confirmarea livrarii coletului.

Factura poate fi tipărită și trimisă, în colet, cu produsele comandate.


Modalități de plată

Plata produsului/produselor comandate se poate efectua:

  • online cu cardul, în momentul formulării comenzii
  • plata prin OP
  • ramburs, la primirea comenzii

În cazul comenzilor de valoare mare, atotie.ro își rezervă dreptul de a solicita o plată în avans, în valoare de cel mult 50% din valoarea produselor comandate. În situația în care plata nu se efectuează de catre client, comanda va fi considerată anulată și nu va mai fi onorată.

Plata ramburs (cash sau card)
Plata se face în lei, integral, la livrare comenzii.

Plata online cu cardul
Se poate efectua plata online cu cardul personal sau al firmei, în condiții de siguranță maximă. Nu se percepe niciun comision suplimentar pentru acest tip de tranzacții. Pentru asigurarea securității tranzacțiilor, atotie.ro folosește platforma de plată BT.

Procesarea datelor de card se face în mod exclusiv prin intermediul platformei de plată BT. atotie.ro nu solicită și nu stochează niciun fel de detalii referitoare la cardul tău.

Transfer bancar
Plata prin transfer bancar se face doar în baza facturii proforme emise de atotie.ro în contul:
Beneficiar: ATOTIE SRL
IBAN:
Banca: Transilvania

Livrarea comenziii se face după confirmarea plății proformei emise.


Livrarea produselor

Produsele comandate de pe siteul www.atotie.ro pot fi livrate oriunde pe teritoriul României. La plasarea comenzii trebuie să specificați adresa la care doriți să vi se livreze produsele și numărul de telefon.

În urma lansării comenzii dumneavoastră veti primi, în cel mai scurt timp, un e-mail sau telefon de confirmare a disponibilității produselor comandate.

Costul transportului este de 19,90 Lei.

Livrarea în localitățile Sibiu și Șelimbăr este gratuită, indiferent de valoarea comenzii.

Livrarea produselor se face prin curier rapid.

Costurile de transport sunt separate şi nu se regăsesc în preţul afişat în dreptul produselor de pe site-ul nostru.

Comenzile făcute în zilele de Vineri (dupa ora 13) , Sâmbătă și Duminică vor fi expediate în ziua de Luni (a săptămânii urmatoare).

atotie.ro nu își asumă responsabilitatea pentru prejudicii cauzate de întârzieri în livrarea comenzilor din cauza unor factori externi: perioade aglomerate, condiții meteo deosebite, accidente rutiere, greve, calamități, manifestari de stradă sau alte situații speciale ce ar putea împiedica curierul rapid să livreze la timp, produsele comandate.


Returnarea produselor

Conform Ordonanței de urgență nr. 34/4.06.2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor la distanță, cumparătorul are dreptul ca în termen de 14 zile lucrătoare, de la primirea tuturor produselor cumpărate, să le returneze.

Produsul/produsele returnate trebuie să fie în starea în care au fost primite, numai în ambalajul original nedeteriorat, nedesfăcut și împreună cu originalele documentelor comenzii respective.

Returnarea produselor se va face doar după ce intenția de returnare a fost comunicată vânzătorului la numarul de telefon 0745.384.638 și formularul de retur a fost completat și transmis vânzătorului.

Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, în ambalajul original şi doar dacă acestea nu au suferit deteriorări, urmând să primească, în termen de 30 de zile de la denunţarea unilaterală, contravaloarea comenzii. Rambursarea poate fi amânată până la momentul primirii produselor returnate.

Adresa de returnare a produselor este: Sibiu, Str. Rahovei nr. 43, sc. D, et. 4, ap.76, jud. Sibiu

Retururile nu se vor expedia niciodată, de către client, cu plata ramburs.


Garanția produselor

Având în vedere natura produselor distribuite de către atotie.ro, garanția se referă în fapt la starea inițială a produselor. Astfel la preluarea unei comenzi în eventualitatea unor erori de tipar (coperți sau conținut legate invers, pagini lipsă sau în plus etc.) clientul trebuie să verifice și să semnaleze către atotie.ro neconcordanțele observate.  În urma constatării, atotie.ro va înlocui produsul cu defect cu unul conform sau în lipsa de stoc va returna clientului sumele achitate fără alte taxe și fără costuri suplimentare pentru client. De asemenea produsele care ajung în stare neconformă din cauza transportului sau din alte cauze la client, vor fi înlocuite în aceleași condiții.


Protecția datelor cu caracter personal

Conform cerințelor Legii nr. 677/2001 pentru protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și liberă circulație a acestor date, modificată și completată și ale Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal și protecția vieții private în sectorul comunicațiilor electronice, ATOTIE SRL are obligația de a administra în condiții de siguranță datele personale furnizate și numai pentru scopurile specificate.

Conform Legii nr. 677/2001, clienții au dreptul de acces, de intervenție asupra datelor, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale și dreptul de a se adresa justiției.

Eliminarea din baza de date a datelor personale ale unui client se face în baza solicitării sale scrise expediate electronic. Ştergerea definitivă a datelor cu caracter personal, din baza de date, i se va confirma clientului.


Limitarea răspunderii

Imaginile și textele de pe www.atotie.ro sunt cu titlu exemplificativ. Astfel produsele livrate pot fi diferite de cele prezentate online (copertă, ambalaj, culoare, aspect, accesorii, format etc.). De asemenea, atotie.ro va putea modifica oricand detaliile disponibile online privind produsele și serviciile oferite. Imaginile și descrierile produselor pot conține erori sau pot fi diferite de realitate. atotie.ro nu răspunde pentru astfel de situații, dar va încerca să le rezolve cât mai curând posibil.

Prețurile de pe www.atotie.ro includ TVA (în cazul cărţilor, acesta este de 5%, iar pentru celelalte produse este de 19%), dar nu includ cheltuielile de livrare sau alte cheltuieli. Costurile privind livrarea sau/și alte costuri ale serviciilor sunt menționate în momentul finalizării comenzii.

În cazul în care atotie.ro se află în imposibilitatea de a livra comanda din vina clientului (fie că acesta nu este găsit la adresa menționată, nu poate fi contactat sau nu se prezintă să ridice pachetul de la Poșta Română etc.), comanda va fi anulată, iar produsele se vor întoarce la atotie.ro. Pentru o nouă livrare, clientul va trebui să suporte noi costuri de livrare sau alte costuri tehnice ce se impun.

Comenzile înregistrate pe www.atotie.ro în zilele de Vineri după ora 14 cât și Sâmbătă sau Duminica vor fi expediate în ziua de Luni.

atotie.ro nu răspunde de conținutul, calitatea sau natura descrierilor cărților și de comentariile postate de către vizitatorii site-ului. De asemenea, atotie.ro nu răspunde de conținutul site-urilor la care se ajunge prin link-uri.

Review-urile sunt moderate, iar cele care conțin limbaj licențios vor fi respinse automat de sistem.


Forța majoră

Niciuna dintre părţi nu răspunde de neexecutarea la termen – total sau parțial - a oricărei obligații care îi revine, dacă neexecutarea obligației respective a fost cauzată de forța majoră. În sensul prezentului articol, forța majoră reprezintă un eveniment independent de voința părților, imprevizibil și insurmontabil, care nu se datorează intenției sau culpei acestora și care împiedică părţile contractante să-şi execute, total sau parțial, obligațiile asumate.

Partea care invocă evenimentul de forță majoră este obligată să notifice cealaltă parte în termen de 5 zile calendaristice de la data producerii evenimentului şi să furnizeze dovezi necesare în acest sens. De asemenea, partea care a invocat forța majoră este obligată să informeze cealaltă parte cu privire la încetarea cazului de forță majoră.


Drepturi

atotie.ro are dreptul de a interzice accesul anumitor clienți și vizitatori, pe termen limitat sau nelimitat, fără o notificare prealabilă.